Once a baby now a toddler

11:17 AM ct nasyrah 0 Comments

Dah lama sgt nak buat entri nih. Patut nya nak buat masa Naurah umur 1 tahun hari tu. Tapi tak sempat-sempat nak update entri. Saje je nak tgk progress budak kecik nih dr lahir sampai sekarang. Memang cepat dia besar. Tak sedar masa pun pantas berlalu...

Ok, Layan je lah kronologi dak kecik nih sampai sekarang.. Nanti umi dia rajin lagi sambung tahun depan plak ok..lalala

2 jam
1 hari
 8 hari -masa kena jaundis



10 hari
20 hari
1 bulan






2 bulan
3 bulan
4 bulan



5 bulan
6 bulan
7 bulan

8 bulan
9 bulan
10 bulan



11 bulan
1 tahun
1 tahun 1 bulan



1 tahun 2 bulan
1 tahun 3 bulan
1 tahun 4 bulan



1 tahun 5 bulan
1 tahun 6 bulan
1 tahun 7 bulan



0 comments: