Salam Ramadhan Al-Mubarak

8:47 PM ct nasyrah 2 Comments

sumber:i Luv Islam.com

Salam Ramadhan Al-Mubarak kepada semua!

Alhamdulillah, Ramadhan kali ni mmg lain dr tahun-tahun sebelumnya. Tahun yg pertama aku sbgai sorg isteri dan pertama kalinya sahur tanpa umi ayah dan adik beradik bersama. Rase pelik ade rase sebak pun ada. Tapi nak wat camne, semua org pun akan mengalaminya. Saba je la ye Nasyrah..

p/s:Sama-sama la kita mengumpul pahala sebanyak mungkin di bulan yang mulia ni...InsyaAllah.

2 comments:

  1. alahai, jgn la sebak... nti ujg minggu blk rmh mak abah, leh sahur together.. :)

    nway ubi makan byk x time sahur? hehehe

    ReplyDelete
  2. msti la byk..ari tu letak nasi sikit, pkul 10 pg dh complain lapar. Die kate sy letak nasi sikit dlm pinggn die. walhal dh tanye dh cukup ke ni?. die kate cukup. Nanti ble tikah dh kawen tau la. mmg terasa sgt bila tak duduk sama ngn mak ayah. Especially bila puasa ngn nak raya ni..huhu

    ReplyDelete