Penghujung Ramadan iaitu Hari Raya

1:04 PM ct nasyrah 0 Comments

Sedar tak sedar rupenye dah nak sebulan posa. klu ikutkan mcm2 perubahan yang berlaku dalam hidup me Ramadan tahun ni. Antaranya:-

1.tukar kerja kat Wangsa Maju
2.first time Ramadan bwk kete sendiri
3.first year jgk berposa dgn gelaran tunangan org
4.Last year posa sebagai status 'single'

hmm..walaupn sikit tp sebenarnya terasa la jugak perubahannye berbanding taun2 sebelumnya. Rase sedey pun ade ble Ramadan dan abis nih..ye la lps2 ni me dah tak leh balik awal dh iaitu pkul 5. Waktu opis sbnarnya abis kul 6 ptg. Pastu terawih pun dh tade..tahun ni la baru me rase cam ikhlas nak gi terawih...(hehe..taun sblum kene paksa ngn umi) walaupn tak cukup sebulan aku buat, tp rase rugi klu me tak pegi.

Bulan Ramadan ialah bulan yg paling special skali..lain rasenye dari bulan2 yg lain. Semoga diriku masih dapat melaluinya lagi tahun dpn..InsyaAllah.

Lastly, nah kad raya virtual yg tunang me buatkan....

Dengan tulus ikhlas maaf zahir dan batin...Selamat Hari Raya

0 comments: